Pelajaran dari Kh.Ma'ruf Islamuddin

1 November 2011 0 komentar

kh.ma'ruf islamuddin

"Ojo dupeh kuoso banjur neko-neko, Ning ndunyo mung sak wetoro besok bakel sedo
Ojo dupeh sugih banjur do semugih, Bondo iki mung nyilih besok bakale mulih
Ojo dupeh pinter banjur do keminter, Wong pinter yen ora bener mbesok bakal keblinger
Ojo dupeh gagah banjur kakean tingkah, Wong gagah ogah ibadah uripe susah
Ojo dupeh ayu banjur do kemayu, Ilingo tuwamu ning peyot wis ora payu :) Wong ayu yen ora pituhu mbesok bakal di belenggu"
Di atas adalah salah satu syair ciptaan Kh.Ma'ruf Islamuddin.Kebetualan semalem aku sempet dengerin ceramah dari Kh.ma’ruf islamuddin,yang pertama kali terlintas di fikiranku tentang Kh.ma’ruf islamuddin adalah :
  •  lucu,
  • simpel,
  • suaranya bagus,
  • multitallented,
  • dan yang terakhir , ceramahnya mengena di hati para pendengar......!!.
Dari sini aku mulai mengagumi beliau,dari mulai karya-karya music beliau dan semua ceramah-ceramahnya.Sebenernya ceramah dari siapa aja itu gak ngaruh,yang penting isi dari ceramah tersebut,dan bagaimana kita mengambil isi dari ceramah itu sendiri.
Bukan itu saja yang bikin aku tertarik sama sosok Kh.Ma'ruf Islamuddin .
contoh lain adalah lagu campur sari tresno sudro,lagu ini adalah salah satu langgam jawa yang sempat bikin aku penasaran.Saya suka perpaduan antara musiknya.Awalnya susah juga nyari lagu ini.Biasa, saya gak hafal judul maupun lirik lagunya.yang saya tau lagu ini di nyanyikan oleh cak dikin,lilin herlina dan penyanyi dangdut lainnya.Lagu ini ada dua versi,yaitu laki-laki dan perempuan,keduanya menceritakan percintaan dua insan manusia yang terhalang oleh status ekonomi.Ceritanya salah satu dar ereka dari kalangan yang tidak mampu,sedangkan satunya dari keluarga yang berada.Keduanya sudah memaksimalkan mungkin agar dapat restu dari orang tua.hingga akhirnya beerserah diri kepada ALLAH SWT.

bagi yang masih penasaran ,,,,,aku kasih videonya



VIDEO KLIP LAGU CAMPURSARI TRESNO SUDRO


LIRIK LAGU CAMPURSARI TRESNO SUDRO

Aboting wong nandang tresno
Tak belani nganti tekan pati
Tresnaku mung kanggo siro
Kusumo ayu sing merak ati
Awan bengi ra biso lali
tansah eling esem mu
Nganti kapan aku rangerti
biso nyanding sliramu
Abote dadi wong sudro
tresno tulus ora dipercoyo
Wong tuwo ngumbar sujono
tansah ngiro aku wong durjono..
Pancen dalan sing tak liwati..
ngalor ngidul mung dengkul..
paribasan turu kelesetan
uripku tansah cedhak pancoban..
@@ Reff:
Cah ayu..cah ayu tak enteni…
Lilane wong tuwamu maringke kowe..
Sing sabar…sing sabar yo tresnaku…
Ing tembe mburi bakal dadi duwekku
Duh..Gusti… sing tak Puji..
Paringono dalan..kanggo tresnaku..
@@ Reff = versi cewek diganti :
wong bagus wong bagus tak enteni..
lilane wong tuaku NERIMO kowee
Sing sabar…sing sabar yo tresnaku…
Ing tembe mburi bakal dadi duwekku
Duh..Gusti… sing tak Puji..
Paringono dalan..kanggo tresnaku…

0 komentar:

Posting Komentar

 

©Copyright 2011 KEANEKARAGAMAN | TNB